مصاحبه آرشیو خبر ها
سیاست یووه درباره دیبالا، ‌دمیرال، هیگواین و ‌مانژو

سیاست یووه درباره دیبالا، ‌دمیرال، هیگواین و ‌مانژو

 

در هياهوي شايعات پيرامون نقل و انتقالات باشگاه يوونتوس، علي‌رغم اظهارات گاهاً قاطعانه مديران و بازيكنان، همچنان نگراني‌ها و پرسش‌هاي فراواني در خصوص سرنوشت بازيكنان از سوي هواداران مطرح مي‌شود. ماسيمو پاوان خبرنگار ارشد Tutto Juve و يكي از فعالان رسانه‌اي متمايل به يوونتوس در گفتگو با Radio BiancoNera آخرين شنيده‌ها و تحليل‌هايش در خصوص جديدترين سياست‌هاي باشگاه يوونتوس را بيان كرده است.

 

 

قطعی شدن حضور یك مهاجم در یوونتوس بی‌تردید جدایی هیگواین و مان‍ژوكیچ را حتمی می‌كند. یووه در حال بررسی نام‌های مختلفی برای افزودن به خط حمله‌اش است، در صورت عدم موفقیت در تزریق چهره‌ای قابل اتكا به این پست، مائورو ایكاردی گزینه قطعی یوونتوس خواهد بود. با این حال یووه اصرار زیادی دارد كه نراتزوری این بازیكن آرژانتینی را با قیمتی به مراتب كمتر از رقم اعلام شده، آزاد سازد. در سوی دیگر ماجرای لوكاكو نیز صرفاً شیوه‌ای تاكتیكی از سوی فابیو پاراتیچی است كه به واسطه آن اینتر ناتزیوناله به عنوان اصلی‌ترین خواهانِ این بازیكن، تحت فشار قرار بگیرد. علت این كار نیز موضوعی قابل بیان در رسانه‌ها نیست.
نمایش بی‌تقص مریح دمیرال در تور آسیایی یووه، باعث شده تا این بازیكن بیش از پیش مورد توجه تیم‌های دیگر قرار بگیرد. با این حال همانطور كه این بازیكن و مدیر برنامه‌هایش اعلام كرده‌اند تمایلی برای خروج از تورین ندارند. موضع باشگاه یوونتوس نیز بر عدم فروش او دست‌كم در سال‌جاری است اما این نظر می‌تواند بر حسب مقدار پولی كه یووه نیاز دارد تغییر كند؛ در واقع همه چیز به پیشنهادات تیم‌های خواهان دمیرال بستگی دارد. اگر مبلغ نسبتاً بالایی كه یوونتوس برای او تعیین كرده از سوی تیمی تأمین شود، گزینه انتقال او بار دیگر روی میز باشگاه باز خواهد شد، در غیر اینصورت او فصل 2019‐2020 را با بیانكونری آغاز خواهد كرد.
پائولو دیبالا نیز یك بازیكن كلیدی برای یوونتوس به حساب می‌آید. وقتی بازوبند كاپیتانی به بازیكنی به سن دیبالا داده می‌شود این یعنی برای او در معادلات باشگاه حساب و سرمایه‌گذاری ویژه‌ای باز شده است. با این حال آینده او با بانوی‌پیر به پیشنهادات رسمی كه برای دیبالا به دفتر باشگاه می‌رسد بستگی دارد. او قطعاً تنها در صورتی به كار خود با یووه پایان خواهد داد كه در هدف‌گذاری جدید باشگاه یوونتوس و برنامه‌های مائوریتسیو ساری مفید باشد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: